تعمیر برد آیفون تصویری

تعمیر برد آیفون تصویری

پشتیبانی سریع

قیمت مناسب

ثبت در خواست آسان

تعمیرات برد آیفون تصویری

آیفون تصویری با دارا بودن اجزای متعدد، برداری از یکی از اجزای حیاتی آن است که تاثیر بسزایی بر عملکرد و کیفیت تصویر دارد. تعمیر برد آیفون از جمله خدماتی است که تقاضای زیادی دارد. این فرآیند به تخصص و دقت بالایی نیاز دارد تا عیب‌یابی و تعمیرات با دقت صورت گیرد. تیم جوان برد با تخصص خود در این زمینه، خدمات تعمیر برای انواع برندهای آیفون تصویری را با اطمینان ارائه می‌دهد. 
تعمیر برد آیفون زمانی انجام می‌شود که در بخش برد یا مدار الکترونیکی آیفون، خرابی یا نقصی رخ داده باشد. این خرابی‌ها ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله ضربه، تغییرات دما، آب‌زنی یا خرابی در قطعات الکترونیکی باشند. تیم تعمیراتی با تخصص در این زمینه به عنوان جوان برد، مشغول به عیب‌یابی و تعمیرات لحظه‌ای در برد آیفون تصویری می‌شود تا عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده و کیفیت تصویر را حفظ کند.

بـرای تــعیمر برد آیفون تــصویری می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

دلایل خراب شدن برد آیفون تصویری

وقتی صحبت از تعمیر برد آیفون تصویری می‌شود، باید به دلایل ایجاد کننده مشکل در این قطعه از آیفون تصویری بپردازیم. قطعاً آگاهی از این دلایل کمک می‌کند که از بروز آسیب به برد آیفون تصویری جلوگیری داشته باشید و بیشتر مراقب آیفون خود باشید. تا با این مشکل مواجه نشوید برخی از مهم‌ترین دلایلی که خرابی برد آیفون تصویری را به دنبال دارند عبارتند از:

  1. ایجاد نوسان در برق ساختمان
  2. سری شدن دستگاه با نصب اشتباه
  3. استفاده از بردهایی که جنس نامرغوب دارند و به سرعت خراب می‌شوند‌.
  4. خراب بودن رله درب بازکن
  5. قرارگیری آیفون در مکان گرم مثل روی شوفاژ
  6. استفاده از بردهای تغذیه یک آمپر روی بردهای لامپ تصویر
  7. خرابی در برد صدا و کشیدن آمپراژ زیاد از برد تغذیه
  8. سایر عوامل که روی برد تغذیه فشار دوچندان وارد می‌کنند‌.

آیا برد آیفون تصویری قابل تعمیر است؟

شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که اصلاً تعمیر برد آیفون تصویری امکان‌پذیر هست یا خیر؟ باید بگوییم که بخش مهمی از برد شامل قطعات مختلف می‌شود که هر کدام از این قطعات گوناگون وظایف خاص خود را بر عهده دارند.هر اتفاقی می‌تواند به این قطعات و به صورت کلی به برد آسیب وارد کند و باعث مشکلات مختلف در آیفون تصویری شود. در برخی از موارد مشکلاتی که در قطعات برد آیفون تصویری به وجود می‌آیند به راحتی قابلیت تعمیر و حل شدن دارند و در برخی دیگر از موارد نیاز به تعویض قطعات خواهید داشت که همه چیز بستگی به میزان آسیب و نوع تشخیص تعمیرکار دارد.